101 IN 1001

Co to jest 101 IN 1001?
Jest to bardzo ciekawe wyzwanie/projekt, które ma na celu wyznaczenie sobie 101 wyzwań, które postaramy się zrealizować w przeciągu 1001 dni, czyli niecałych 3 lat. Wyzwanie rozpoczyna się z chwilą gdy lista zostaje przez nas ukończona.

DATA ROZPOCZĘCIA: 9 maja 2014 r.
DATA ZAKOŃCZENIA: 8 lutego 2017 r. (mniej więcej ;) )

Zadanie ukończone.
Zadanie w toku.

JA & ROZWÓJ OSOBISTY:
1. Podejmę i ukończę naukę w dwuletniej szkole policealnej – technik administracji.
2. W trakcie nauki rozpocznę drugi, płatny kierunek, który podniesie moje kwalifikacje.
3. Rozpocznę kurs (internetowy lub stacjonarny), który poprawi mój język angielski.
4. Przeczytam 5 książek na temat rozwoju osobistego. (0/5)
5. Co roku będę robić badanie cytologiczne. (0/3)
6. Co roku będę robić podstawowe badanie krwi. (0/3)
7. Co roku będę odwiedzać dentystę. (o/3)
8. Wybiorę się w końcu do salonu kosmetycznego i zafunduję sobie jakiś fajny zabieg pielęgnacyjny.
9. Będę znajdywać czas tylko dla siebie, swoje przyjemności i pasje.
10. Wybiorę się na ściankę wspinaczkową.
11. W końcu wezmę telefon „na siebie” i wybiorę taki model jaki będzie mi się podobał.
12. Zadbam o to by w mojej kosmetyczce było minimum potrzebnych mi rzeczy, które naprawdę lubię i sprawdzają się idealnie.
13. Nie będę kupować nic „na zapas”.
14. Kupię sobie porządną torebkę, która wystarczy mi na lata.
15. Wybiorę się na rajd po sklepach i obłowię, raz a porządnie.
16. Będę aktywna fizycznie- zapiszę się na fitness, siłownię, wykupię karnet na basen lub na zajęcia jogi etc.
17. Będę mieć śliczny płaski brzuszek!
18. Wybielę zęby.
19. Zapuszczę włosy i zrobię sobie jakąś fajną fryzurę i/lub koloryzację.
20. Zadbam o to by mój „domowy” strój nie składał się z poplamionej bluzki i legginsów.
21. Będę częściej spotykać się ze znajomymi bez wyrzutów sumienia, że moi mężczyźni zostają w domu.

RODZINA:
22. Będzie regularnie chodzić w trójkę na basen.
23. Wyjdziemy razem na kilka parodniowych/weekendowych wycieczek.
24. Będziemy się zdrowo odżywiać i wyrabiać u siebie zdrowe nawyki.
25. Zadbamy o to by pokój Sławka i nasza sypialnia, były naszym azylem i wyglądały tak jak nam się to podoba.
26. Będziemy spędzać aktywnie czas wolny.
27. Zrobimy sobie ładne zdjęcie rodzinne, które zawiesimy na ścianie.
28. Będziemy wychodzić z mężem na romantyczne randki we dwoje.
29. Ogarniemy jednocześnie pracę (męża i moją gdy do nie wrócę) oraz żłobek/przedszkole Sławka tak, że żadne z nas nie będzie czuło się zaniedbane.
30. Uporządkujemy nasze zdjęcia i zrobimy w końcu porządne albumy, w tym album ślubny, którego ciągle nie mamy.
31. W końcu zakupimy ramki, jakieś obrazy z cytatami itd. I ozdobimy nasze mieszkanie.
32. Będziemy jeść więcej ryb.
33. Będziemy oddawać zbędne ubrania i obuwie ludziom potrzebującym.
34. Będziemy wpajać u naszego syna dobre zasady i nawyki dając mu jednocześnie dobry przykład.
35. Będziemy więcej i częściej czytać książki.
36. Stworzymy listę domowych obowiązków i każdy będzie miał swoje zadanie.
37. Będziemy częściej spotykać się ze znajomymi.
38. Będziemy częściej wychodzić razem na spacery.
39. Odwiedzimy razem wesołe miasteczko.
40. Będziemy robić z synem samodzielnie łańcuch na choinkę czy laurki na Dzień Babci i Dziadka.
41. Jesienią będziemy robić ludziki z kasztanów i żołędzi zebranych na dworze podczas spacerów.

INNE:
42. Uporządkuję wszystkie dokumenty i papiery. Zrobię do nich odpowiednie segregatory i opiszę.
43. Pozbędę się zalegających czasopism, których i tak nie czytam.
44. Bez zbędnych sentymentów pozbędziemy się z mieszkania zbędnych rzeczy.
45. Urządzimy na balkonie miłe miejsce do wypoczynku.
46. Będziemy hodować w doniczkach zioła na domowy użytek i nam nie zwiędną.
47. Kupimy nowy, większy samochód.
48. Wyremontujemy przedpokój i łazienkę.
49. Dokończy wreszcie kuchnię- zostały ostanie drobiazgi.
50. Zainwestujemy w porządną szafę wnękową w przedpokoju.
51. Odmalujemy sufity i grzejniki w mieszkaniu.
52. Będziemy oszczędzać…
53. …ale będziemy pamiętać też o drobnych przyjemnościach i niespodziankach dla siebie.
54. Będziemy celebrować takie dni jak Walentynki czy Mikołajki, bo przecież jest to miłe.
55. Spróbuję wrócić do pisania… Może się uda.
56. Będziemy oglądać wszystkie filmy nominowane w danym roku do Oscara.
57. Nauczę się robić warkocz dobierany i będę go robić sama u siebie.
58. Wybierzemy się na jakieś fajne wydarzenie kulturowe.
59. Kupię sobie parę kompletów ładnej bielizny.
60. Kupię sobie sukienkę (małą czarną), która będzie idealna na każdą okazję i wyjście.
61. Sprawię sobie kilka fajny, dużych i bogatych naszyjników.
62. Zrobimy sobie piknik.
63. W każdą rocznicę ślubu będziemy sobie z mężem kupować prezent tylko dla siebie.
64. W końcu kupimy sokowirówkę.
65. Zrobię tartę z owocami.
66. Kupimy kokilki i zrobię suflet.
67. Zrobimy sobie Kopiec Kreta i zjemy go sami z mężem (buahahahah!).
68. Zbudujemy w zimie bałwana.
69. Na tydzień zrezygnuję z Internetu.
70. Zadbam o swojego bloga.
71. Zapuszczę paznokcie i będę o nie dbać.
72. Zacznę stosować kremy, kurację, zabiegi które poprawią jędrność mojej buzi i zniwelują oznaki zmęczenia i stresu.
73. Wyśpię się.
74. Kupię narzutę na łóżko.
75. W pokoju Sławka wydzielimy mu na ścianie miejsce gdzie będzie mógł sobie rysować.
76. Kupimy dywan-ulicę do pokoju małego.
77. Pójdę na profesjonalny masaż.
78. Zamówię dla bliskiej osoby czekoladowy telegram.
79. Nie będę się zastanawiać czy „dam sobie radę”, po prostu będę dawać z siebie wszystko.
80. Kupię buty do ćwiczeń i spróbuję zacząć biegać.
81. Spróbuję w końcu owoców i warzyw, których do tej pory się bałam i nie miałam okazji jeść.
82. Będę piec tort na każde urodziny w naszej małej rodzinie.
83. Zabierzemy małego do figloraju.
84. Pojedziemy do Krakowa i zwiedzimy Wawel, bo mąż tam jeszcze nie był ;)
85. Będę częściej wysyłać wiadomości i kontaktować się z koleżankami.
86. Zrobię swój własny „słoik sukcesów”
87. Zrobimy rodzinną skarbonkę gdzie będziemy wrzucać drobniaki, a później wydawać je na coś fajnego dla naszej rodzinki.
88. Będziemy kupować więcej książek.
89. Wykorzystam w końcu książki kucharskie, które dostaliśmy w prezencie ślubnym, a jest ich trochę.
90. Znajdę swój styl.
91. Będę słuchać więcej muzyki i „odkryję” parę nowych zespołów.
92. Zrobię domowe chipsy warzywne.
93. Zrobię domowy dżem lub konfitury.
94. Będę szukać w Internecie inspiracji, które będę mogła wykorzystać w domu.
95. Dokończę projekt #100happydays na Instagramie.
96. Przez miesiąc będę zbierać wszystkie rachunki i sprawdzę ile na co wydajemy.
97. Kupię lub zrobię fajne, kolorowe poszewki na poduszki.
98. Kupię zasłony, które ożywią wnętrze naszego mieszkania.
99. Będę częściej malować paznokcie.
100. Będę częściej używać szminek.
101. Zrobię kiedyś nową listę!

DO DZIEŁA!

4 komentarze:

  1. Też robię sobie takie listy rzeczy, które chciała bym osiągnąć/zrobić/kupić itp. :) Fajnie się wykreśla zrealizowany punkt :) Trzymam kciuki za pełną realizację wyzwań :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, świetnie, że się zabrałaś za taką listę :) Ja również, między innymi, mam punkt o narzucie na łóżko, ale wymyśliłam sobie, że sama ją zrobię ;) Zobaczymy :) Pozdrawiam, życzę samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągniesz to dalej, czy tak jak ja, już zapomniałaś o tym ;)?

    OdpowiedzUsuń