piątek, 27 września 2013

BIOLIQ Intensywne serum rewitalizujące

O serum firmy Bioliq (jak i samej firmie) pierwszy raz dowiedziałam się z reklam telewizyjnych. Zaczęłam szperać w internecie, ale niewiele się dowiedziałam. Postanowiłam więc zaryzykować i przy kolejnych zakupach na Allegro zakupiłam owe serum.



Za 30 ml produktu zapłacimy w ok. 20zł, wszystko zależy od tego jak poszukamy. Serum znajduje się w bardzo ładnym, szklanym opakowaniu z pipetką. Pipetka ułatwia nam dozowanie i higieniczne nakładanie produktu (możemy go nakładać na rękę lub bezpośrednio na twarz), u mnie działa ona bez zarzutu.

Jeśli chodzi o samo serum, to jest ono koloru żółtego, a jego konsystencja jest raczej płynna- coś podobnego do galaretki, która nie stężała. Jest też napakowana dużą ilością pęcherzyków powietrza. Bardzo przyjemnie pachnie! Przy pierwszym użyciu miałam wrażenie, że używam jakiegoś naprawdę ekskluzywnego produktu. Zapach jest świeży i przyjemnie orzeźwia.

Używałam serum 2 razy dziennie przez okres miesiąca i zużycie możecie zauważyć na zdjęciu. Moja "dawka", to jedno naciśnięcie pipetki, starcza ona w zupełności na pokrycie twarzy, szyi i dekoltu. Produkt nie jest tłusty, szybko się wchłania. Zawsze dodatkowo nakładam krem, ale nie musie tego robić. Sprawdza się bardzo dobrze pod makijażem.
Serum absolutnie nie obciążyło mojej skóry, ani nie zapchało porów. Wypryski u mnie pojawiają się bardzo rzadko i z reguły są niewielkie. Jestem bardzo zadowolona z tego jak działa na moją cerę. Buzia jest jędrna, dobrze nawilżona, kolor jest jednolity i wydaje mi się bardziej promienna. Czy likwiduje pierwsze zmarszczki? Ciężko powiedzieć, bo nie posiadam praktycznie żadnych. Zauważyłam jednak spłycenie tych, które mam- pomiędzy brwiami i w linii usta-nos.

Muszę przyznać, że serum Bioliq bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło i zagości ono na dłużej w mojej pielęgnacji. Sądzę, że do pielęgnacji cery takiej jak moja - skóra normalna (przed ciążą i porodem była mieszana) i po 25 roku życia, jest ono idealne. Kosmetyki Bioliq dostępne są tylko w aptekach i na Allegro.

Skład: Aqua, Glycerin / Butylene Glycol / Carborner / Polysorbate 20 / Palmitoyl Oligopeptide / Palmitoyl Tetrapeptide-7 / Sodium Lactate, Glycerin / Coco-Glucoside / Caprylyl Glycol / Alcohol / Glaucine, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Propandeiol / Scutellaria Baicalensis Extract, Glycerin / Hypoxis Rooperi Rhizome Extract / Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 80, Propylene Glycol / Caviar Extract, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / metylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum.

Słyszałyście o kosmetykach firmy Bioliq? Stosowałyście już jakieś?
http://bioliq.pl/

Buziaki,
Aneta

7 komentarzy:

  1. Mam zamiar je wypróbować, bo nie tylko Ty je tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu chciałam kupić ale przeczytałam kilka recenzji że działanie nijakie więc się wstrzymałam ale może jak znowu będzie w większej promocji w SP to kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaiłam się na nie, ale boję się, że moja tłusta cera go nie polubi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ja z firmy bioliq chcę wypróbować krem na tradzik mam nadzieje ze mi pomoże

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie ostatnio kupiła to serum, mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiś czas temu recenzowałam to serum; bardzo go lubię i stale gości w mojej kosmetyczce; jestem w podobnym wieku jak Ty i uważam, że jest to kosmetyk idealny dla osób które rozpoczynają walke z oznakami starzenia skóry badz chcą ją lekko nawilzyc i ukoić

    OdpowiedzUsuń